viernes, 8 de octubre de 2010

10-8-10

My Highschool Lover is a teen delinquent, were some rumors in school some time ago, but this afternoon, about an hour ago, he has confessed to me, but at first did not want. I said I'm not his father or his uncle, and his older brother, I said I'm just your friend and take care. Then try to touch it and I reject, then upset and told me to leave my room, then said goodbye to me and went home. Had told me before that night to discuss plans to leave in his ship, Bidu told him that my neighbor asked me out to fly over the city, also in his ship. My Highschool Lover is kind and handsome, but I think I'm going to say to end our relationship and be just friends. It is a shame because I'll miss the scented nights in my room and enjoy their warm kisses his skin with mine. Miss it but passed. Because I always have to happen that on this planet?, On Venus I was better known love, but that as long ago ...
Maybe write sighs remembered my Highschool Lover, you may find the smell of him when I stayed in school.

私の高校恋人は、少年は、学校のいくつかの噂はしばらく前にいたが、今日の午後は、時間ほど前に、彼は私に告白しているが、望んでいない最初に。私は彼の父や叔父、そして彼の兄ではないと述べた、私はちょうどあなたの友人だと注意を講じなければならない。それに触れないように試してみて、私は、その動揺拒絶して、私の部屋を残して教えてくれたし、私に別れを告げ、家に帰った。彼の船に残して計画を議論することは前の晩に私に言った、Biduは私の隣人が彼の船でも、市内を上空に私を誘ったことを彼に告げた。私の高校恋人は親切でハンサムですが、私は私たちの関係を終了し、ただの友達が言おうとしていると思います。私は自分の部屋で香りの夜を逃してしまうので、彼らの温かいキスに私とお肌を楽しんでそれが残念です。ミスは、それが渡されます。私はいつもこの地球上で?、金星では私は良いこととして昔は、愛を知られていたことが起こっているので...
私は学校で滞在した時かもしれないため息は私の高校Loverを覚えて書き込み、あなたは彼の香りを見つけることができます。

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Sábado