miércoles, 11 de agosto de 2010

Just now just left my Highschool Lover, we made love, we've created anew. There were colored lights and lots of smiles, it smelled sweet. My feelings towards transparent and tender, with touches of color such as smiling orgasms. The sweet smell of milk was received, I also liked our hugs. He came to my house with a very red watermelon pulp we ate before the hugs and everything else is so friendly and always with a smile on his face. I will be forever grateful to him for his patience, friendship and affection towards me.
We have ridden through these forests pink, we rode until we wet the hot jets of this powerful rain. When he goes a little strange, after I spent reading or chatting with the children.

今ちょうど私の高校Loverを左、我々は、我々は新たに作成した愛をした。また色のライトと笑顔がたくさんいた、それは甘い匂いがした。透明性と入札、色のタッチでこのようなオーガズムを笑顔に向けて私の気持ち。ミルクの甘い香りが受信された、私はまた私達の抱擁が好きだった。彼は私の家に私たちは抱擁し、他のすべての前に食べた非常に赤いスイカパルプと来たので、友好的、常に彼の顔に笑みを浮かべている。私は永遠に彼に感謝して彼の忍耐、友情と愛情を私に向かってする予定です。
我々はこの強力な雨のホットジェットをウェットまで、乗って、これらの森林ピンクをして、我々が乗った。彼は少し奇妙になると、私は読書や子供たちとおしゃべりを過ごした後。

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Sábado