viernes, 5 de noviembre de 2010

Highschool Lover 11-05-10

私の高校恋人は私の家に来て、私たちを見ていないいくつかの時間の後、私はあなたを祝福彼は女の子と付き合っていた私に言った。エキゾチックなハーブの煙は、我々は以前行われていないていた神もの詳細については、多くを語る。私たちは、少し大切に性別に行く私の接触は、彼の手を撤回したとき、彼はよくなっていないと述べた。私はほんの少しの怒りを持って、私はわがままことに気付き、私はあなたがセックスだけではなく、幸せを望む。次に、会話を切って、私がよいとしていた彼に言った。もし私が悪い行動が、私はでした。とにかく私はしかし、彼をよくしたい...夜もだけで、アルマンドを参照してください。ミスは私の高校恋人へのビットが、それはさ、多分、私たちは、その別れの後に返すと言ったときには答えなかった、友人のままです。

My Highschool Lover came to my house, after some time of not seeing us, told me he was dating a girl, I congratulate him. Exotic herbal smoke, talk a lot, also about God that we had not done earlier. We cherish a little, but when my touch going to their sex, withdrew his hand, he said better not. I just got a little anger, I realized that I'm selfish and I wish him happiness, rather than just sex. Then cut the conversation and told him I was going to be better. If I acted badly, but I did. Anyway I wish him well, however I ... see Armand, too, but only at night. Miss a bit to my Highschool Lover, but it will, maybe we remain friends, did not answer when I said that parting would return later.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Sábado