miércoles, 28 de julio de 2010

7-28-10

Yesterday afternoon, came to my house my Highschool Lover, came with his friend Chester. It was a hot afternoon and relaxed, fragrant and fruity. We ended up doing a kind of menage a trois light and deep, which he much enjoyed, we laughed a lot, not because lately I am very prone to sensuality, I light it up quickly. I'll be bringing to mind?, Do not know, I have not asked, not if I want. After several shots wet, we have come up for air in the garden. I like my Highschool Lover, I want it, but I'm not in love. I may like many men or women, I have enjoyed, enjoy and enjoy some others, but I know that deep down I hope only one will be the only, love without selfishness, but totally for him. The smell of his skin, the caress of his eyes with a soft heart like mine, and the iron will, beautiful, good, look of thunder ... We recognize immediately, soon.

昨日の午後、私の家私の高校の恋人に来た友人チェスター付属。これは、ホット午後だったし、香りとフルーティーなリラックス。我々は、トロア光が深い、彼は多くの楽しみ、我々は、いないため、最近私は非常に官能しやすいですたくさん笑った世帯の種類をやって結局、私はすぐに点灯。私が気をもたらすだろう?、わからない、私は、私は望んでいないかどうか尋ねたていない。いくつかのショットウェット後、我々は空気の庭に出ている。私は高校の恋人のように、私はそれをしたいが、私は愛ではないよ。私は、私は楽しんでいる楽しみにしていくつかの他をお楽しみいただけますが、私はダウン私は1つだけわがままなしのみ、愛なることを期待深く知っているが、完全に彼を多くの男性や女性が好きなことがあります。お肌の匂い、私のような優しい気持ちを持った彼の目の愛撫、鉄は、良い、雷の外観の美しいが...我々はすぐに、すぐに認識します。

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Sábado