domingo, 18 de julio de 2010

7-18-10

My Highschool Lover ever comes in the hardest moments of my inner struggles. It comes to comfort me , come to smoke me, to be filled with life and joy. He is so young, but not so innocent (happily). It fills me with joy to see his face full of pleasure, when we share those moments.
Today was very cold, too difficult, the weather was bad outside and inside, but it happened.
For various reasons that sometimes creep fill me with a deadly hatred against mankind, despite being one of them. The hated, I felt really crappy, a mistake to put this species as "dominant" to put it mildly, of this planet, I thought things very ugly. I have not yet entirely clear, but the hatred has passed, not want to have the feelings within me.
When I got home a cute baby hug me and erased all bad, was really magical and very grateful for that. After calm was consolidated.
Several days ago I missed my Highschool Lover, and we had not seen much in recent days is that you have moved to another area further away. I was sitting in the front yard, thinking about it, when I touch the door and invited me to smile for a ride in his ship. After hay come to my room and made me forget all the remnants of hatred, destroyed, rather me how to annihilate them. I enjoyed our happiness too wet, the smell of bodies, the kissed skin. With its lush forest was the pleasure and we have drunk up to almost faint, only a little and magical instant.
AIR-Highschool Lover (Instrumental)

私の高校の恋人が私の内側の最も瞬間に来る闘争。これは、快適に私は、私を吸うために、来て生活と喜びで満たされることだ。彼はとても若いが、そうでない(喜んで)無実である。それは喜びで彼の顔は喜びの完全なときに我々はそれらの瞬間を共有参照してください私を塗りつぶします。
今日はとても寒い、非常に難しいが、天気は悪くは外側と内側が、それは起こった。
時には人類に対する深い憎しみで私を埋めるクリープ様々な理由から、それらの1つであるにもかかわらずしてください。嫌われ、私は本当にくだらない、この種を配置するミスを感じた"支配"穏やかに、この惑星のそれを置くために、私は物事が非常に醜いと思った。私はまだ完全には明らかにしていない憎しみが過ぎて、私の中で感情を持ってほしくない。
私は家にかわいい赤ちゃんの抱擁を得た私はと、すべての悪い消去本当に非常に感謝し魔法のようでした。穏やかな、連結された後。
数日前、私は私の高校の恋人を逃した、我々は最近に多くを見ていなかったことは、別の場所に遠くに移動している。私は庭に、それについて、私がドアに触れると彼の船に乗るの笑顔に私を招待考えて座っていた。乾草私の部屋に来て後、私は、破壊ではなく、私をどのようにそれらを全滅させる憎しみの残っているすべてを忘れさせた。私たちの幸せをもウェット楽しんで、身体のにおい、キスを肌。緑豊かな森が喜びだったと、私たちは酔ってまでほとんどかすかな、少しだけ、魔法の瞬間がある。

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Sábado