domingo, 29 de enero de 2012

Gloria - The Doors

rested a bit after lunch, I went a while to work in the morning, but laziness!, Last night I went to the disco, dance, much as I wanted but now I'm listening to "Gloria" by the Doors, yet I think I hear the original Van Morrison, but the voice of Jim covered all my senses, that is very sensual. It is pure sex, red hot, instantly. I feel the smell of his skin, above my chest, the tips of my fingers rubbing his nipples. He puts my legs around his neck, then begins to penetrate me and move slowly, then faster. His hair is in my face, his breath on my eyes and our sweat ... a huge explosion and then hot, God!

私は昼食後に少し休まれた、私は朝、仕事に時間を行ったが、怠惰!、昨夜は私が欲しかったのと同様、ダンス、ディスコに行ってきましたが、今はドアーズの"グロリア"に聞いて、まだ私はオリジナルを聞くと思うヴァンモリソンが、ジムの声は、すべて私の感覚に覆われているが、非常に官能的です。それは、即座にレッドホット、純粋なセックスです。私は私の指の先端が彼の乳首をこすり、私の胸の上、お肌の匂いを感じる。彼が浸透し、より速く、ゆっくりと移動を開始し、彼の首に私の足を置きます。彼の髪は私の目と私達の汗の彼の息、私の顔には...大爆発して、熱い、神!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Sábado